fest på svängstavägen?..nej bara carro som städar ;)

ja ni, tokiga jävlar som orkar. just nu vill jag bara sOOOOva. men det får jag fan aldrig. pappi ringer och väker mig varje morgon med sanna anledning, TROJ måste gå ut. man bara jaja. åh kan du göra det och det och det med? man bara jaja. vad gör man inte för att få bo hemma gratis?! , men men , snart börjar nog livet dra igång igen! :) härligt och får lite struktur i livet ;D you know, lite mer mmmmmm i livet ;) ahaha !

idag ska jag rå bong städa mitt fucking rum, vilket inte är någe roligt. men det måste göras! annars blir pappi mycket arg på mig :( och det vill jag ju inte.. sen ska jag packa min väska för i morgon drar vi ;D syster o jag:) mysssssss! sen sa jag till linda lite senare och checka out män som hatar kvinnor , vilket jag sa igår :P mohaha!

nu blire röj. ha det fiiiiiiiiiiint :)
bärnt hälsar att han är hungrig ! dumma bärnt som jäämt ska ha mat. *suck* HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0