inte ens musiken dämpar sorgen.

haha. undra om det ska komma lite klagomål från bossen nu? hahaha. nej eller kanske :p inte för att jag har speciellt mycket att gnälla över. för mycket är lika bra att hålla för sig själv. för så skriver man det här så blire bara massa skit har jag märkt. men jag menar, har man inte en blogg för att man ska få skriva av sig ? och sen tycker ju jag (som är ganska duktig på att ta åt mig av allt) att man borde få skriva exakt vad man vill utan att man sedan ska få massa skit övert !? okej inte exakt vad man vill. kan även inte lägga till något exempel för då äre säkert någon som lackar. lika bra att hålla sina ord inom gränser ! därför tänker jag inte bjuda på mitt liv lika mycket längre.

nu ska jag iaf gå och lägga mig innan mina ögon slocknar här och jag får sova på tangentbordet. hmm. inte så värst populärt för min del :) ni får ha det så bra.
så hörs vi i morgon :) pusss o kram barry hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0