FREDAG FREDAG FREDAG :D

Hej hå, har lite små saker jag vill ta upp. och det första är.. JAG SKRIVER VAD JAG VILL PÅ MIN BLOGG, OM VAD JAG VILL. utan att någon bryr sig och håller på. Okej? MIN BLOGG! uppfattat?

andra är att idag är det fredag & det menas världspremiär på Neew Moon, vilket jag inte kunde gå på idag. För min syster ska spela innebandy match hemma idag. Så vi ska åka in i morgon. Så idag ska jag alltså, sitta i sporthallen som vanligt. men jag är inte bitter, för Vackra Victoria kommer göra mig sällskap efter hon kollat på Neew Moon i örebro. Massa pusss på henne. Så nu vet ni vad jag ska göra, och jag är på toppen humör och jag älskar mitt liv. ingen kan förstöra någonting. Och den som anklagar mig för skit, är bara avis. ha!

PUSSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0