tisdag & en månad kvar till julafton.

Ja hej, det har blivit dåligt upptaderat på senaste tiden. men sånt är livet... Idag har jag varit i örebro hela dagen. träffas Ems & sen va jag till vic's skolan och fick mig en ny hår färg, så tack Vic & Sara :) den är söt. och jag är nöjd. super nöjd. Annars hare inte hänt nått mer roligt idag.

nu kommer vi till det negativa och aggressiva...
Fick ett väldigt roligt sms idag, om att jag skulle gå runt och sprida runt rykten. JA för det är säkert min hobby. haha lol. Vi alla vet redan vem som sitter bakom det. och det finns inget annat för mig och vic än att skratta åt det.. haha så jävla TÖNTIG! Det andra jag fick reda på idag är vem den söta äckliga fittiga människan som spelar anonym och kommenterar fina saker till mig här på bloggen är. Så FUCK YOU! get a life. (Y)

tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0