att folk orkar.

jag är inte den som brukar bry mig om falska rykten. men detta som går runt nu tar fan priset. det har hållt på till och från i ett år nu. och olika folk knäcker mig gång på gång. och nu orkar jag verkligen inte mer. jag ger helt enkelt bara upp. jag är trött på att höra " du måste våldta för att få knulla " , det trycker bara ner mitt självförtroende mer. och nu har jag ingenting kvar. jag gömmer mig i mina mjukiskläder och hemma. för det är bättre här. blockar idioterna på msn, så här kan dom inte röra mig längre. dom kan inte komma åt mig. hemma är min "fristad" men ingen finns här för att hjälpa. pappa, vart är du när jag behöver dig? jo i gbg eller någon annanstans. och resten är borta hos vänner. ingen kan rädda mig, ingen kan hjälpa mig. jag mår verkligen skit dåligt. jag vill verkligen här ifrån. komma till en stad där ingen känner mig, börja om på nått. slippa allt. klarar inte av detta mer. det tar livet av mig. (och nej, jag tänker inte ta mitt liv, jag bara dör inombords) dom suger livet ur mig. jag är redo för att falla. långt ner, långt bort. detta funkar inte längre. jag känner ingen livs glädje mer...

nu får det vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0