dagens händelser

så nu har jag varit i skolan och gjort 3 av 4 prov för veckan, och då menas ju det att jag har ett kvar, vilket måste vara i morgon för att jag är ledig på fredagar :D wiiiiiiiie ! så jag får ta med mig böckerna hem till sara (om jag inte hinner pluggga klart hemma) för vi ska ju dit och gratta henne. åh jag längtar, massa godsaker:P har ätit en macka för att jag ska få plats med allt som ska ätas hos sara :p tacos, tårta, skolbrön med mera :p hahha. ååååh. hihi.

men jag kommer nog inte blogga mer idag, om jag inte lånar datorn hos sara.
vilket vi får se då :) massa pussar och kramar till alla & speciellt...
SARA & VICTORIA! <3 mina flickor.

kärlek today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0