don't stop me now.

Ja ni, nu har vi varit och matat lillekissemissen, (min låtsas pappas bror's kattunge) den va ju hur söt som helst. Vart så sugen på att skaffa en egen liten plutt. Så mycket engeri i den lilla klumpen. Gosis. Sen åkte vi till Torp för att handla lite. Jag gick till telia och fråga vad det skulle vara för fel på min telefon. Men dom visste inget speciellt bara att den skulle in på lagning dirr. Jaha sa jag och vände på klacken och gick där ifrån. Jag kan ju säga att det är ju dags att köpa en ny telefon. Men man tycker ju ändå att man ska kunna ha en telefon mer än två år utan att den ska börja bli överhettad och skit. Sickt asså. Aja. Slut klagat om min telefon, HAHA.

nu ska jag börja lite på min hemtenta om männskilga rättigheter.
Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0