ett inlägg för idag..

.. för jag har inte riktigt orkar eller varit hemma. så jag kan väl kortfatta min dag. vakna skit sent, för att jag inte kunde sova i natt och låg och kolla på paycheck till fyra i morse och smsade med älskade vic till halv fem för hon skulle åka till london idag. bye bye heart. på onsdag är hon tillbaka. :) sen blev det macka och idol, så ringde sara och fråga om jag skulle med ut och släppa rambo. så då va vi ute en sväng. sen åkte vi hem till sara för jag skulle sätta i löshåret på henne. så vi kolla på en film. sen satte jag i det, sen åkte vi och handla efterlängtad cola och åkte hem till mig för att vi skulle se på one tree hill och gossip girl. wööhuuu. :) sen kom anniplutten, mysigt :) och sen gled vi bil ett tag. och nu har jag suttit i soffan med pappa och evalena och tjötat. sen hitta jag syster i min säng, för hon kollade på idol som jag spelade in åt henne. ;p och nu sitter jag här :p ska snart lägga mig i sängen och kolla på något om victoria silvstedt som jag spela in i natt. :) och läsa lite dikter. haha , pussssssssssssssssssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0