fredag hela veckan.

JA nu har efterlängtade fredagen kommit. Dagen då jag drar till mor i en vecka. Ska blir fruktandsvärt skönt kan jag ju lova er. Inte bara för att jag saknar min mamma & CO men för att det ska blir skönt att komma här ifrån ett tag med. Naaaaaaaaaaaaaaajs :)

Jag har inte packat, inte städat, ingenting. haha!
så nu är det bara att sätta igång.

Saker jag ska ha med mig;
♥kläder, ofc.
♥sminket, mycket viktigt.
platt- och trippeltången.
♥mobilladdare, very important.
♥hårborste & spray & sånt.
♥mina salvor, MYCKET VIKTIGT!                                ♥ loverboy i huvudet. ;)
♥mina skolböcker och allt det där.
♥bärbar dator.
♥några dammsugare, bild kommer sen.
♥skor.
♥och massa annat småplock ;)

Jag är verkligen sista minuten människa,
och det kan vara jäkligt jobbigt i slut änden :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0