lördag

Godmorgon,
Fast jag hunnit blivit anklagad för en sak jag inte gjort av min syster så är jag ändå på halv bra humör. ligger i soffan och bara inväntar någonting annat. kl är halv ett och den ända som sover är min låtsas pappa. Han va tydligen uppe till fem. haha. Jag somna väl vid halv fyra kanske. sick.
men idag händer väl inget speciellt. vad det blir märks. ingenting blir som vanligt här nere. haha, Man behöver inte tänka på att man måste göra någonting hela tiden, vilket är jävligt gött. huhu.

jo inskaffade mig en ny bok igår, Ego Girl av Carolina Gynning. Den har varit bra hitils. Får väl se om den håller tempot :p ska nog inte läsa mer för idag, för då läser jag nog ut den. Va inte många sidor i den :p haha

snart blire väl att ta fram skolböckerna och börja jobba.
pusskalas:*


Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

Kika in i bloggen och kolla om just du vann shampoo & balsam från goldwell.se



=)

2009-10-24 @ 17:34:36
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0