torsdag och...

HEEEEEEEEEEEEEELG! nu börjar min helg och det är underbart. i love it. va i skolan idag, och skrev prov i samhällskunskap. det gick skit bra. är riktigt stolt över mig själv. :) men vart lite besviken att det inte va många av punkterna som jag kunde bäst. för det va för engångs skulle skit kul att plugga. det va intressant och massa:) så det känns som det gick toptrim=) men nu ska jag nog iväg med mina underbara älsklingar till strömsdahl. dom ska äta, och som vissa vet är jag den fattiga utav oss tre:) än så länge:p så jag har nog inte rikigt råd. har hört att det är dyrt där. men vi får väl se. ska springa till ica nu och köpa en yoghurt ist. =) blir nog bra. =)

ha det bra så hörs vi sen :)
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0