börjar bli sjuk.

hej hå, efter en vild lördag med mycket vin, skratt och regn så börjar jag på och bli sjuk. har nog största snorbollen innan för hela ansitkete. haha. hur nu det skulle gå te. men så känns det typ ;p svårt att svälja och roliga saker (Y), HEEEEEEEEJ SVININFLUENSAN! (Y) "jag kommer dö i dina kvarter". ska snart gå till skolan, blir nog ingen cykel. känner mig inte riktigt säker på det idag. får väl se om det blir säng ligga resten av veckan för att få helgen till att bli lyckad. men jag skiter nog ifalla jag är sjuk då :p

som sagt så bär det av till skolan mellan 12.30 - 14.00, Svenska B! ,
sen vid typ fyra, skulle nog sofia och jag gå runt reningsverket?! men det får vi nog se, hur jag mår sen. =)

ha en bra dag, pusskalas:*

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv, Vad bra :D

2009-09-07 @ 19:09:00
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0