du går nedtryckt i två alldeles för grova skor.

Idag är jag så himla trött så jag tror jag går av. Det är någonting som inte står rätt till och jag gillar't inte. Hmm.. Skulle kunna sova i typ fem år eller någonting sånt. Vore ju lite lättare om jag kunde få sova på nätterna i stället. Men nej , Carro ska tydligen vakna 12 gånger på en natt & sen vara trött resten av dagen (Y)

Ska i alla fall iväg på möte på Polstjärnan snart. Sen ska jag hem och sova lite, sen måste jag nog plugga lite. Om jag orkar, har ju ingen ork längre. jag är ju för trött hela tiden. Detta funkar nog inte längre snart. Hmm. Nu tar jag Eva-Lenas racerbike och drar.

ha en bra dag, Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0