Jennifer skriver! ;)

carro fick snabb vändning på sin kväll ;) hon står och äter matlåda på sitt rum just nu och spiller hej vilt HAHA XD hon ska till örebro och gå på krogen, så fick hjälpa henne med kläder för hon hade bara en timme på sig att göra sig i ordning och de är väldigt lite när de kommer till carolin. medans hon ska på fest så ska jag gå och kolla på veteranträning, för er som är intresserade för att veta vad jag ska göra. hon är snart klar haha och hon har varit super stressad, för hon var tvungen att hitta nån att sova hos och så. ganska kul att kolla på henne när hon är stressad min favorit hobby faktiskt. och nu sickar hon mig på ärende så nu måste jag dra hej då ;) ha en bra kväll! för de ska både jag och carolin ha får i hoppas :) Puss på er alla och de här var kanske första och sista gången ni hör av mig på carros blogg eller, vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0