mys i sängen framför tvn.

ja då va dagen gjord. hahahaha. seeeeeeriöst. så mesigt. snälla jag dör. haha. aja!

nu är torget fullpropppppppppat av skit. haha. men det går att leka med ludde för det :P haha. bästaste och jag gick in på pekås och tänkte nu jävla ska vi köpa nått coolt :p haha, men vi införskaffade oss sopbubblor. hahahaha! men bra kul vare ett tag. ;p sen vart hon hungrig så det vart grillen ;p efter det blev det som sagt ludde & dom andra. mycket trevligt faktist ! förutom johan som man skulle kunna skjuta eller nått. haha !

nu blire sängen och kolla på idol som pappa spelade in till jonna på min boxer. (jag och jennifer är dom ända i familjen dom har inspelningsbara boxrar :p lite status.) och läsa något om mänskligheten! haha.

god natt & pusskalas :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0