nu är det dags för FREEEEEEDAGS MYS!

ujujuj, dagen började jävligt segt. tala lite med mammsi, sen gick jag ut med hundjäveln ;p tänkte ta en annan väg i skogen för att han skulle få vara ute lite längre. men nej, cpmarken va ju helt blöt. så jag sjönk ju. najsiga skor jag har nu eller ;) haha, ska kasta dom i tvätten sen. och nu snart ska jag ner te pihlskolan och möta syster, sen till sara och sätta i hennes löshår. sen till apoteket och sen ta ut pengar. efter det ska jag hem och duscha och göra mig iordning för att sedan dra te viking och äta med jeffa & sofia. sen kl ÅTTA blire innebandy. jennifer spela! heja lite på henne. :) sen ska jag hem och kolla på MTV VMA kl 00.00 på mtv :) mysss ! sen sova. :) så nu blire nog inte med bloggiri idag. så vi hörs någ i morgon ;)

ha en bra fredagskvällllllll.
PUSSKAAAAAAAALAS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0