pajas på dig.

A först börjar vi om att berätta hur allt låg till igår, Vi fick erbjudande att komma till Örebro och gå på krogen med visa och sen även va vi lovade sovplats. Vi hade fortfarnade sovplatsen när kvällen va slut, men vi kände ändå att vi ville åka hem. med lite krångel så hitta vi våran hjälte! :) så där har ni storyn.

Sen vill jag även säga att det va ett jävla tajt. my life okej? , lägg ner.

& även säga, att idag blire inte mycket. Om inte det vanliga, Vara men Min Älskade Sofia. Jag älskar dig snuttis ! du & jag mot världen. :) & vad vi hittar på det märks;p vi lyckas ju jämt. haha ! Om det inte blir Sofia, så gör väl inte det ändå ;p för i morgon blir upp tidigt på hemligt äventyr ;) Ska bli kul;p

Men nu blire nog, eeeeeeh ;p Ta på mig kläder. Duschade nyss!
Ha en bra dag alla. (Okej inte alla, men dom som förtjänar det)
PUSSKALAS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0