Sure, life goes on. but..

minnen finns alltid kvar.

Såna vänner som Therese har/hade (hur du nu vill se på saken) borde alla människor ha. Någon som verkligen älskar en, ställer upp på en & saknar en om man är borta för några dagar. (vilket therese är för dom varje dag nu fram över) Jag skulle nog aldrig klara av att mista en vän. Jag har mist två kusiner & två äldre, och även två "vänner" under mitt liv. Men aldrig en nära vän, och det är jag enormt glad över.

det va något jag skulle skriva. men har glömt bort vad det var.

har iaf ägnat eftermiddagen åt att läsa lite på minneavtherese.blogg.se och det väcker starka känslor och lite tårar över hur fint Elin, Sofia, Ina, Felicia, Jennifer & Emma skriver om sin saknade kompis. vet att det va ett tagsen hon dog, men hon kommer ju alltid finnas kvar för dessa tjejer plus övrig familj.

Vänner är familj. Vänner är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0