torsdag & sovmorgon.

hej, nu är jag vaken. :) va skönt att få sova lite extra idag. slapp även gå ut med hunden. det gjorde eva-lena. vilken härlig dag. haha , ska snart iväg och ha samhällskunskap dåra. får väl ser hur det går, haha ! sara säger att johanna är bra iaf. sen ska jag hem och vad jag vet, inte göra någonting! märks vad det blir.

igår innan jag somna så smsade jag med en.. och sen somna jag utan att svara på han sms. och sen vakna jag två timmar senare och hade 18 sms ! haha , vilket inte alla va ifrån han heller. utan fyra till. vilket jag tycker va väldigt skummt. haha ! men poppis när man sover är tuuufft:) haha ,

nu ska jag göra mig iordning och äta någonting.
sen cykla te skolan. ha en bra dag, alla !
puss kalas :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0