trött, tröttare, tröttast!

hej hå, dags för kvällen & underbara sängen. mummmmsis ! :))))
eftermiddagen blev väl inte som tänkt, men den slutade lyckligt iaf. gick en promenix med hjärtat och talade masssa! känns mycket bra :) såg tre snygga pojkar idag, så dagen är ju nästan som gjord ;p mohaha. och sen körde snyggkusin hem oss. så slapp vi gå, det va ju 20000 minus ute. hade fan vantar på mig ;p haha. gottit ju :)

nu blire sängen. men har inte lektion fören 12.50 i morgon. vilket jag tycker är väldigt bra :) och min pappi har lovat mig sovmorgon, så nu tycker jag att jag borde få det faktist :) men uppe lite senare verkare inte va någonting med, är som sagt, trött, tröttare, tröttast! haha. lol. :)

GOD NATT GOTT FOLK,
pusskalas:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0