And I just can't believe we ain't together

Glad Påsk får vi väl börja med då. Fast HAPPY PISK tycker jag låter mer MWA!. haha. Men det är ju vad jag tycker. Idag iaf, ska det inte göras någonting. Inte ens äta påskmat. Vilket man också kan hoppa över, lite överdrivet om det bara är jag och Bosse. Så vi äter nog någonting annat gott. Städa lite blir det nog idag för i morgon får vi fin besök i från dom djupa skogarna i norr. haha. Så det är väl vad som händer idag. Har sån fruktandsvärd pmsvärk idag, inte  bra. Knarka ipren som aldrig förr. Ja tack. Annars hade jag nog inte så mycket att skriva om. hihi.

& lite extra gnäll idag för jag känner mig så hatisk idag. Så det jag stör mig på idag är att man verkligen märker vem ens riktiga vänner är och inte. och det har jag kommit på idag. Så nu är det finito med dig. byebye idiot. jag vill inte ha dig i mitt liv. Så du kan gå och dela klan med DJÄVULEN! tjo.

så det va det. vi hörs. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0