artonde april

Så nu när sofia säger att jag är tråkig som aldrig skriver något så bloggen så får jag väl göra det nu då. Haha. Lite snabbt om vad jag har gjort i helgen då. Fredag: skola, sen hem och hämta sofia sen duscha. Göra sig iordning. Sen upp till anna på lite förkaka. Sen bar det av ut till sävsjön för stor party. Det va sjukt kul och jag vill bara tillbaka och göra allt om igen. För underbart. Kom väl hem vid fyra tiden och insåg att jag inte hade några nycklar. Smart som alltid. Kom in till slut. Tack jennifer. Haha. Lördag: vakna bakfull som ett svin, ångest som aldrig förr och minnesluckor. Drog upp till anna och markus och åt pizza till frukost. Sen blev det film. Sen somna vi alla haha. Va hos anna till halv ett sen blev det hem och sova. Idag: har jag legat och tagit det lugnt. Nu är jag hos sofia. Och sen ska jag nog till baloo och vara med han och johan:) Så där har du sofia:) puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0