heartbreak city

sitter här och lyssnar på heartbreak city med brolle the one! sjukt awesome. har till och med fixat internet på stationära. stilpoäng till mig. hihi

hade tänkt jag skulle börja blogga mer så att mina kära och älskade vänner där hemma vet vad jag sysslar med om dagarna! tänkte det skulle bli en jävla massa bilder också men som sagt är min kamera på rehab för tillfället. kanske knäpper några bilder med mobilen senare och lägger upp. på rummet och så. & våran super snygga hall. det vore väl ändå någonting! stilpoäng till boysen verkligen ;p

& för er som inte fattar någonting så fråga. så berättar jag gärna hur allt ligger till.

massa pussar och kramar från carro för just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0