44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!

1. Det första du tvättar i duschen?
håret
2. Gillar du kaffe?
nej & kommer nog aldrig göra heller!
3. Hur mår du just NU?
har väl mått bättre.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
n.
5. Berätta om din senaste dröm.
kommer inte ihåg, men vet att jag inte ville vakna i morse :p
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
haha tror det :p
7. Vad vill du ha just nu?
Ett glas Cola och en Godis.
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
har jag säkert :p
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
beror på vad det är för glass :p
10. Använder du smileys?
när jag känner för det.
11. Har du träffat någon kändis?
Min pappa är brutalt känd ;)
12. Gillar du keso?
nej usch va äckligt.
13. Vilken låt hade du sist i huvud senast?
jag måste ringa carina :p
14. Hur många länder har du besökt?
danmark, ungern & rumänien.
15. Är dina föräldrar stränga?
Nä är ju över 18 så det är ganska soft.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
nej i helvete heller.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
nej. dött som faen.
18. Brukar du hyra film?
ibland. hyrde igår för omväxlingens skull :P
19. Var kommer du vara på Lördag?
på lördag ska jag kolla på melodifestivalen, så hemma eller
hos en kompis. framför tvn med andra ord.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?

nej.
22. Vad åt du till lunch?
macka med ost och gurka
23. Har du lockigt hår?
Nää.
24. När grät du senast?
va nära i dag. annars jag minns faktist inte.
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
vet inte.
26. Favoritårstid?
sommar ♥
27. Vem höll du senast i handen?
vicälsk. tror jag ;p
28. Sover du med TVn på?
ja men har timer på. ;p
29. Tycker du att du är gammal?
nej men blir om 43 dagar ;o
30. Är du mörkrädd?

ibland.
31. Gillar du ditt liv just nu?
både ja och nej. men mest ja !
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
tror inte det.
33. Har du bra syn?
jag tror det.
34. Var är dina föräldrar just nu
pappa kollar väl på tv nere i stora rummet. och vad mamma gör det
vet jag inte. kanske ska ringa och fråga?:p
35. Vad har du på dig just nu?
mjukisbyxor, linne, hoodtröja & underkläder.
36. Vad var det senaste du köpte?
jag hyrde två filmer igår. ;p
37. Hatar du mer än 3 personer?
gör jag säkert :p
38. Använder du sushipinnar?
aldrig provat tror jag. efter som jag inte tycker om råfisk.
40. Äger du ett vapen?
nej.
41. Gillar du ditt hår?
nej inte just nu.
2. Gillar du dig själv?
ibland. men väldigt sällan.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
beror på. båda !
44. Hur ofta använder du MSN?
den är väl på dygnet runt. men skriver inte med folk ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0