tankestund.

fick en bra fråga idag. som jag inte kunde ge något bra svar på. Och det va: Vad är bäst med killar? haha, bet mig i läppen och försökte komma på nått. men jag kom inte på nått så där speciellt " just det där! " för det är ju så olika från person till person. Så jag fick ge personen ett exempel på varför jag va intersserad utav den senaste. och det fick duga för han. Jo just det, klämde in också vad som va bäst med han. det är ju alltid bra. jag tycker folk borde få höra det lite oftare. vad som är bäst med just den personen. men tyvärr. ist får vi hörs hur dåliga vi är och allt skit snack som går runt. men men det är väl så att bo där vi bor.

så ni får gärna hjälpa till med frågan. Ge mig vad du tycker är bäst hos just din kille om du har någon. eller killar i huvudtaget. det kan vara en vän. eller någon som du tycker om. allt får självklart vara anonymt och inget blir publicerat om den inte vill.

pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0