ilsket

jag blir så störd på vissa grejer. just nu är jag bra irreterad på att man måste vara insatt i samma saker och ha samma smak om vissa saker. jag har varit i ett förhållande där vi va tok för lika. som även vart anledningen till att det tog slut. Och jag har även varit i ett förhållande där vi va tok för olika. även där vart detta anledningen till att det tog slut. så då kommer min fråga... HUR FAN SKA MAN VARA? det gör mig så sjukt förbannad. att man inte passar till någonting. att det måste vara en jävla massa krav. jag har idag insett att jag ska lägga ner kampen att finna kärleken och endast fokusera mig på mina vänner och min familj innan jag flyttar. och när jag flyttat lägga 110% på min utbildning. så jag en dag kan sitta och skratta mig lycklig i pengar och en framgångsrik karriär. Och tänka tillbaka på alla killar som dissat mig för massa dåliga bortförklaringar. så det är ju frågan nu. vad fan gör man ? jag kan faktiskt lära mig. jag är inte brain dead. jag är villig att lära mig någonting nytt. se en annan syn på allt. men man får ju aldrig chansen att visa det. och när man väl får det är det också fel. och personerna i fråga inser det tok försent. inget jag kan göra åt saken. jag får leva med det. jag är helt enkelt för bra för alla. jag är totalt förvirrad och helt vilsen.

take it or leave it eller din förlust, inte min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0