stjätte juli

hej alla!

jag kan tydligen inte skriva vad jag vill här längre heller.. så jag får hålla alla mina saker för mig själv. kan säga så här, jag mår iaf inte bra.

sitter iaf på bussen. är snart framme. har haft både msn & sms sällskap hela vägen. och har lyssnat på en och samma låt typ alla fyra timmar! gash. den är underbar.  just nu stanna bussen på en bro. för det kommer en båt. jävlar vilken utsikt det är. vattnet är helt blått och gräset grönt. båtarna ligger och gungar. fett nice. detta ögonblick skulle man dela med någon. men den turen hade man inte..

whatever. ska träffa baloo idag. han kommer och hämtar mig i Trollis. och kör mig till vallis. ska bli kul :)

btw.. SKAPLIG BÅT SOM ÅKER UNDER BRON NU! :O den är jag nog ett gruskorn för. minst 30meter långt. Lovar.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0