tusen tack

Ett stort tack till Mark Schwahn för sju säsonger att ren kärlek och massa lycka och tårar. Jag kan inte ens räkna på mina tio fingrar hur många gånger One Tree Hill har hjälpt mig igenom saknad, tårar, svek med att ge mig glädje och lycka. Även idag vart one tree hill nyckeln till mitt leende på läpparna. Evigt tacksam till Mark och självklart min bitchboy & min baby. Även om OTH kommer sluta tillverka fler säsonger kommer det aldrig försvinna ur mitt hjärta. Med det vill jag säga att jag ska faktiskt till hösten tatuera in en fras i från OTH. För att visa min eviga tacksamhet. Allt stöd den serien har gett mig. Finner inga ord. Bara tacksamhet.

tusen tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0