Hold me, tell me everything’s ok.

Ja ni då va man hemma ifrån skolan då. Det har varit okej. Vid halv två var jag och hämta lillaJ på sin skola så fick hon helt enkelt följa med mig till min skola och vara med där. Vilket hon tyckte va fruktandsvärt skoj. haha. Sen åt vi glass på Pekås. Jag valde helt fel glass känner jag nu. För jag mår riktigt illa. Jävla Jordnötts skit i. ush!

Mer idag, blir det va fan vet jag :P chilla ;p Ska iaf laga mat till mig och mina J;n om ett tag. sen vid sju är det ju tydligen träning. men jag är inte så taggad och känner nog inte för att vara med idag. Jag är som vanligt sjukt trött så vi får väl se vad det blir. Åker nog med och kolla i sånt fall. men men, det va ett problem vi fick kolla på senare!

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen en sväng om inget annat roligt dyker upp.

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0