Long time no see

Eller någonting sånt. Va nog ett tagsen jag blogga, kanske ska bli aktiv igen. Blir lite sugen när Mändiz gör det heeeeela tiden. Men va vet jag. Kan väl ge det ett försök. Gick ju inte så där jätte bra i Mullsjö. Men livet lekte annat där. *bigsmile*
Just nu iaf ligger jag i sängen med fläkten i högsta hugg och blädrar lite mellan tv-kanalerna. Finns inte så värst mycket att titta på. Men det gör inget, ska sova ändå. Idag har jag iaf chillat runt, kollat på tv, beställt klipp tid, sen drog jag till Mändiz två steg bakom mig kom Emilia. Vi drog korv på Statoil sen begav vi oss ut till Skåln där vi bada jazze och sjö. Chillade laga mat och tjötabött. Vilket vi är bäst på. Som min låtsas pappa hade sagt, DU ÄR ALLT EN JÄKLA LIVSNJUTARE. Ja man kan väl bara göra det man är bäst på. *flört*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0