typ onsdag

av någon anledning så HOPPAS jag verkligen att jag blir dyngsjuk så jag är sjuk över helgen och även nästa helg. har sett fram emot dessa helger länge nu, men det vissar sig jämt att man hela tiden ska bli besviken. folk säger saker men aldrig håller dom, eller drar kappan efter vinden och letar reda på ett "roligare" alternativ. Ibland undrar jag va fan det är för stil och va fan det blir av allt? idag kan jag ingenting annat än att sakna tillbaka till mullsjö och önska vi kunde bo så förevigt, leva så för evigt! för jag trivs inte här, vill inte va i denna omgivning, det har varit kul men nu har jag tröttnat. kan man inte bete sig så fåre fan vara. jag tänker inte ta stryk mer.. bara så ni vet..
- C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0