7 days and 7 nights

Hej alla.
Här händer det inte mycket nu förtiden. Dagarna flyger iväg i vanlig ordning och snart är det dags för att fylla ytligare ett år. Suck! Så vad händer egentligen i mitt liv då? Ja idag är det fredag och jag ska vid fyra tiden sätta mig på ett tåg mot Uddevalla. Det ska bli mys att träffa mamma igen, Va ett tagsen. Jag går till skolan och sen händer det alltid någonting eller ingenting, det är liksom ingen big deal. Men jag va i sälen förra veckan, det va tjockt nice. yummie yummie! Annars kan jag inte påstå att det har hänt så mycket mer värt att skriva om här. Jag har även blivit beroende utav några serier tänkte jag skulle lista upp några.

- Hellcats
- Make it or break it
- Nikita
- One tree hill (ofc)
- Big brother

Riktigt yummie på dom. Big brother i år är fan kung. SHIIIT! Gurkan är ju världens roligaste människa. Jag dör! Men annars finns det väl inget mer att kommentera. Musiken som är en stor del av mitt liv är svår just nu, börjar tröttna på alla låtar dirr typ, jätte svårt att hitta nya låtar som verkligen betyder. Kollade in Digster för någon dagsen, det funka jäkla bra asså. Sjukt Awesome! Jo blir nog antagligen en ny telefon nästa vecka, antingen blir det en Blade eller en Xperia. Har inte rikigt bestämt mig än. men lutar nog mot Xperian. Det ska bli nice så inåt skogen. Men men..
nu finns det nog inte så mycket mer att säga, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0