Ilsk

Att sluta med ett beroende är fan inte skoj. Håller på att explodera rakt av. Hoppas med hela mitt hjärta att jag klarar detta nu. Abstinensbesvär deluxe!!!!!! Iaf, dagen blev ganska bra ändå. Dock va mina ögon det stora samtalsämnet och det gick mig smått på nerverna. Men kusinmys va efterlängtat som fan och mer blire snart. Och så söta mormor på sjukhuset stackars vackra mormor. Nu ska jag sova innan jag river ner mammas tapeter av ilska. Och så blire ju i morgon fortare så jag kommer hem till min baby. Min vackra fina underbara vi ❤ kommer puss och krama ihjäl honom. Kommer även ha en överraskning åt honom (så baby läser du detta kan du ju blunda över dessa rader :p) hoppas han kommer bli glad iaf. God natt puckon och min vackra ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0