Nattuggla

Åh jag blir så arg för jag har lyckats "vända" på dygnet. Satte hartassar över vända för jag vaknar faktiskt tidigt men somnar för sent. Och det är snart dags för att börja jobba lite med. Första dagen kl 7. Dagen efter nyår, LYCKAT!!! Haha. Men vi får se, jag lyckas säkert ta mig upp. 

Kvällen har jag spenderat med att drömma mig bort med att kolla på resor till Turkiet och Spanien. Är mest sugen på Turkiet faktiskt. Och till slut hitta vi lite billigare varianter så det iaf kändes som att det kommer hända. Sen har vi kodat lite jag och min vapendragare! Va många årsen jag höll på med det. Haha men han är duktigare än vad han tror. Man lär sig bäst av att sitta och pilla själv. Men ska försöka hjälpa honom mer. Men det får bli i morgon. Om han nu orkar vänta tills dess. Haha 

Nu tar jag min hosta och väntar på John blund. Hoppas alla haft en trevlig måndag. Många pussar och kramar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0