Soffdegardagar

För ovanlighetens skull så har jag legat i soffan typ ända sen julafton (vanligtvis brukar jag tillbringa mitt liv i sängen) iaf, back to the soffa... Har netflixat massa film dom senaste dagarna och igår kollade jag på LOL som jag även sett innan. Och jag blir så där tonårskär igen. Douglas booth, vilken dregelhög man lämnar efter sig efter ha tittat på honom. Tänkte byta bakgrundsbild på tfn till honom men kändes konstigt och ha honom pch inte min pojkvän så der där får fan vara :p tänkte slänga upp lite bilder här på honom. Och även miley! Älskar filmen kolla på den igår och även idag och skulle säkert kunna kolla i morgon med :p så titta om ni inte sett ;) 





Kan inte riktigt bestämma mig om han är snyggast med eller utan skägg. Haha ;p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0