story of my life

på måndag börjar jag praktik, det ska bli intressant och testa på någonting nytt. se och hoppas det är någonting för mig så det börjar rulla in lite pengar snart så en kan köpa lite nytt som är slut här hemma. åh... tråkiga ica då, fasen.. dom bygger om så det har inte funnits någonting typ på flera dagar. och idag va det kaos där inne. gaassh! jaja. snyggt blev det i alla fall. är sjukt trött just nu, och det känns bra. Så ska nog ta natten så en örkar med dagens jobb i morgon. woop woop, sen tänkte jag att jag skulle övervinna min trötthet i morgon efter dagens jobb och gå till pappa och köra en tur på löpbandet. det är dags att bli av med lite fett. för nu har vi tröttnat på det feta och tunga. och att jag är trött jäääääääääääämt. jaja. va ett gnäll :p

ha en trevlig kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0