this is my life.

Hej bloggen.
 
Glest på inlägg och när inlägg skrivs så är det bara negativt typ. Ända gångerna jag känner att jag vill skriva någonting här är när jag inte kan skriva det på facebook. Det är ju ändå ingen som läser min blogg. och vissa känslor behöver skrivas ut men facebookvärlden behöver inte se allt. Så varför inte skriva där ingen läser? Måste nog införskaffa mig en dagbok.. Fast jag är skit dålig på att formulera mig. Fy, vill vara och kunna. Men vem vill inte kunna massor?
 
Aja det jag egentligen ville få ut va att jag är så fruktandsvärt less på att försöka få allt funka och det bara klagas och suras och sägs massa onödiga saker. Fan så jäkla less på mycket nu. Och pricken över iet så saknar jag min mormor för jävla mycket. Jag vill ha dig tillbaka. Jag vill vara så självisk. För jag Älskar dig! Jag saknar dig så mycket. kan du inte bara komma tillbaka till mig?..
 
I NEED YOU!
Make me strong to survive.

Kommentarer
Postat av: sofia hjalmarsson

Jag läser :)

Svar: söt du är hjärtat <3
Carolin Lepik

2014-09-17 @ 20:36:01
Postat av: Sofia Hjalmarsson

Haha, Läser varjedag! ;D

2014-09-26 @ 18:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0