Dött på bloggen

Vet inte vad jag ska skylla på. Hahah men men idag har jag iaf firat min fina pappa som fyller år i morgon. Paketen va uppskattade. Kul. Sen nu har jag precis kommit hem. Ska ställa mig och laga mat, för ikväll vankas det äntligen bio. Som jag har längtat. Jag och j ska gå på fifty shades of gray. Men jag har inga höga förväntningar på filmen då jag vet att böckerna kommer vinna med hästlängder. Har läst ytterst lite om filmen från såna som redan hat sett den och den ska vara massivt fortspolad än boken. Men va ska man räkna med liksom? Jag hoppas den är helt okej iaf. Va ett tagen jag läste böckerna så minns inte fullt ut hur det går till i detalj så då kanske man ger filmen lite mer positivt :p vi får la se. 

Och i morgon är det dags för skola igen. Måste sätta igång med pluggandet. 1/3 ska inlämningsuppgiften vara inne och jag har nätt och jämt börjat. Massor kvar. Men jag hinner nog :) 

Iaf, ha en trevlig söndag av det som är kvar. Fina solen har tittat fram även idag mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0