Ny vecka igen

Veckorna går så fort. Helt galet. I morgon gör vi prov i ett till ämne sen har vi bara två kurser kvar denna termin. Helt sjukt vad tiden går. 

Så idag smyg startade vi vård och omsorgarbete 2. Självklart med ett grupparbete. Eller ja en liten teater typ. Haha fy. Men fick en lätt uppgift. Ska leka rullstolsbunden med down syndrom. Så det blir lätt uppgift. 

Efter skolan gick virre och jag på en promenad. Så nu har jag mega ont under fötterna. Jag förstår inte vad felet är. Blir galen snart. Men men. Så nu ska jag diska lite, laga lite mat och sen blire det en dejt med specialpedagogiken resten av kvällen. Virre gick till sin farmor för att spela lite monopol med henne. Va gulligt av honom. Både att umgås med henne och även för att ge mig pluggro. Inte alla dagar i veckan man kan få det när vi bor i en etta på 39 kvadrat. Haha 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja dör 😂 Du kommer spela så bra. Hade också velat vara boende men glad att jag inte blev nån chef 👍 🙉

Svar: Hahaha. Jag dör lite jag med. Hahaha hoppas det blir bra 😝 ja men det va skönt, jag hade bara velat vara typ vikarien eller boende men kanske också personal. Tror emili blir as bra chef 😝
Carolin Lepik

2015-02-11 @ 14:19:46
URL: http://kelpie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0