Helgen är över

Denna helgen gick ju fruktansvärt fort, inte ett dugg ovanligt. Så i morgon är det dags för skola igen och ingenting har jag läst i böckerna. Suck på mig själv. Men från i morgon ska ju tydligen mitt nya nyttiga liv börja. Inomhustränings redskapena är köpta pch måttbandet. Och tävlingen ska jag banne mig vinna. "Den som går ner mest innan Turkiet" blir väl dock lite orättvist för jag väger idag minst. Men det går säkert att räkna ut på andra sätt. Vinna ska jag göra ändå 😝 

Känner mig taggad och motiverad men pluggsuget är borta. Jaja man kan ju inte vara bortskämd och ha allt 😝 

Nu sitter vi på tåget hem. Som mamma sa "det är kul när ni kommer, men skönare när ni åker" haha så snäll. 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0