Hemma

Så va denna jobbdagan över tre kvar att avverka. Men det är bara kvällar så det är lite lättare 😝 nu ligger jag i sängen trött som ett djur och har nyss talat med mor i tfn. Funderar lite på vad jag ska laga för mat och även om jag kanske skulle spela lite Sims 😁 vi får se.

Fy va godis det fanns på jobbet överallt. Det va svårt att låta bli, men jag lyckades. 👊 har inga nyårslöften utan mål som jag ska försöka genomföra innan året är slut. Så idag började vi med godis, dricka och pizza endast på helger. Motionen skulle väl börjat idag också men med för lite sömn och isgata ute så avvaktar jag någon dag till. Jag hinner med mitt mål ändå fast jag inte börjar idag :) 

Låter som en plan? 
Iguess so! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0