pluggpaus

Kom hem från en hel dag i skolan med grupparbete och satte mig och fortsatte och plugga. Känns ju bra för själen. Att jag ens orkar. Helt slut i huvudet efter denna dag. Dagen börja bra med att jag inte ens hörde alarmet så Virre fick få upp och stänga av det åt mig. haha då jäklar är man trött :p Så jag packar skolväskan och beger mig till skolan. väl i klassrummet ser jag mina klasskompisar skolböcker och inser att jag tog med mig fel bok till skolan. Vi hade visst Pyskiatri idag och inte specialpedagogik. Men suck på den va? så hem på lunchen och hämta boken och datorn. pjuuuh. Tur jag har världens bästa låtsas mamma som körde mig tillbaka till skolan. (viskar och även hem efter skolan) hahaha Efter skolan fick en dock lite dålig information. Men det ska jag fan i mig lösa en då. Bara jag för E i mina ämnen så är jag mer än nöjd. För jag är ingen skolmänniska. Jag kan inte det där med att plugga, det har typ aldrig funnits. Fröken Sista Minuten är mer jag. :p 
 
Jaja skit samma, inte tänka negativt. Jag ska klara detta och jag ska åka till turkiet. Hahah vad nu turkiet hade med skolan och göra :p lyx i slitet kanske? 
 
åter till pluggandet. CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0