You're not you

Kollade precis på en film där jag fick böla ögonen ur mig. Känner mig fortfarande sjukt ledsen men inga tårar än. Victor fråga mig varför jag alltid ska titta på filmer som jag inte klarar av att titta på. Hade inget bra svar på den frågan. Men förut, innan 2014 så tyckte jag att det var skönt att kolla på gråt filmer emellan åt. För att gråta ur sig lite. Men nu efter min älskade mormor gått bort, är gråtfilmer det dumaste som finns att titta på. Denna var extra jobbig att titta på. Den heter som rubriken, You're not you. såg en tjej la ut den på min insta och var bara tvungen att se. Så huvudvärken får jag skylla mig själv över :p
 
kolla om ni klarar av det. 
den va mycket bra.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0