Gnäll

Asså denna flytt gör mig tokig. Saker tar fan aldrig slut....... Haha dör i flyttkartonger och svarta sopsäckar. 😫🔫 som tur va så fick vi nycklarna igår och körde tre omgångar med saker. Så nu går det iaf att gå här hemma. Nu håller vi på med det sista i köket, badrummet och garderoberna i hallen. För i morgon kl tio ska allt vara färdig packat för då kommer min pappa och victors pappa. Så kör vi skiten ur allt 😝

Så med det sagt så kommer jag sova för sista gången i natt i min älskade lilla etta ❤️ separationsångest på högnivå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!
Kul med nytt boende!

Vart ska ni flytta? =)

Svar: Hej.
Jo det ska bli kul.
Vi ska flytta till en tvåa i gäddan så det blir ingen lång flytt. :)
Carolin Lepik

2015-03-14 @ 09:58:37
URL: http://www.saraleppanen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0