tjugoförstaseptembertvåtusenfemton

Så jag insåg just precis att det är den 21:a idag och blev jätte glad. Det betyder att jag och min Victor har varit förlovade i 2 år idag. Men leendet blev inte långt varit. Killar alltså, vad dom inte bryr sig om saker ibland. Fick till svar: Jaha? Sen när började vi tänka på den 21:a igen? 
 
jaja man kanske inte kan hålla koll jämt, men årsdagarna kan man väl åtminstonde hålla lite koll på och pussas och vara gosig lite extra. ELLER ÄR DET BARA JAG?
 
  
 
så alltså, förlovade i 2 år idag. och även om han inte bryr sig så speciellt över det :p så älskar jag honom ändå! dumma jävel :*
 

Kommentarer
Postat av: P i X E L I E – Fotograf Erica Pettersson

Grattis :-)
Hoppas du får en fin fortsatt måndag och vecka!

2015-09-21 @ 16:37:46
URL: http://pixelie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0