Dagen sprang iväg

Asså vad hände med denna dagen egentligen? Allt bara gick så fort. Varit i Filipstad, ätit lunch/middag hos Belinda, övningskört med pappa, lite greys men endast tre mormors rutor 😂 ja just det, kaffe gäster hade vi nu på kvällskvisten med. Och sen har vi ju rivit lister 😂 full rulle hela dagen, så nu var det faktiskt skönt att lägga sig i sängen. Yeey. 

Enligt statistiken här på blogg.se så har idag hela 32 st varit inne på min blogg. (Vilket är mycket med tanke på att den varit typ död ett tag nu 😂) men hej på er alla. Kul att ni läser, om ni nu gör det 😁

Nu ska jag sova lite, puss!

Kommentarer
Postat av: Fisen

Jag läser. Alltid

Svar: Hihi jag vet. Du är min trogna läsare 😍
Carolin Lepik

2016-04-19 @ 23:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0