Onsdag

God morgon. Idag fick jag äntligen lite sovmorgon mer än vad jag brukar. Min automatiska klocka inom min brukar väcka mig runt åtta. Så men tanke på vad mycket jag jobbar så var det faktiskt skönt att vakna vid halv tio idag.  Och det ser ut som att det blir en ledig dag idag med. Yeey. Så undra vad jag ska hitta på idag. Eftersom vi börja riva igår så ska jag nog försöka få tag i vaktmästaren så han kan stänga av vattnet åt mig så jag kan byta kran i köket så vi kan ta bort dörren så vi kan fortsätta. Kranen läcker och det stör mig när jag ska sova redan nu när vi har dörr. Så då blir det väl ännu värre om vi tar bort den. Så det är i alla fall nått jag ska göra idag. 

Men bi hörs sen så får vi se vad det blir idag. Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0