Working Always

Ja Gud ja, här sitter jag. Har lite rast på jobbet och passar på att klämma in ett litet ointresserat inlägg. 

Igår jobbade jag kväll, började 12.00, så hela dagen försvann ju till att vara på jobbet. Idag gör jag dag till 15 så då hinna det med lite mer hemma sen. Yeey. Skulle behöva dammsuga och tvätta golv hemma. Även städa med. Men vi får se vad det blir 😝 sitter väl på youtube som vanligt som dom senaste dagarna. Jag har blivit tokig 😂

Hoppas på besök av bestie så vi kan kolla på smink och beställa och ha oss. Apropå smink.. Jag tänkte göra en smink hörna i sovrummet. Så jag ska köpa ett nytt bort och sen har jag hittat en as fin sminkspegel för BARA 1800kr 😂 min sambo höll på att dö när jag sa priset. Men han tyckte jag var värd den, så den ska även beställas 😀 glad tjej 😁

Nej om jag ska göra någon nytta kanske . 
Puss i alla möjliga färger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0