kramp i handen.

Jag vet inte om jag nämnt det här på bloggen. Men är du vän med mig på Facebook eller insta så vet du om detta garanterat. Men Jag lärde mig göra mormors rutor här i april typ. Och har startat ett projekt på en mormorsfilt. Jag har gjort cirka 130 rutor på tre färger och sen insåg jag att jag behövde en fjärde färg. Så nu håller jag på att virka på den fjärde färgen på mina 130 rutor. Vilket lätt leder till enorm kramp i händerna för jag spänner fingrarna så mycket. Men häromdagen köpte jag nya virknålar och jääääklar vilken skillnad. Jag har inte ont i höger handen över huvudtaget men vänstern har jag inte hittat någon bra hållning på än. Men det kommer nog. :) 

Haha lite tråkigt inlägg kanske. Men jag ville bara hylla mina nya virknålar. Dom är bäst 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0