We live for the memories of the peoples we lost

Att kolla på gamla bilder på en själv är så himla jobbig vissa dagar. Man vill tillbaka till hur man såg då. Speciellt nu, när man inte trivs med sig själv. Men man är helt enkelt för lat och har för dålig motivation till att göra någonting åt det. Denna bild gav mig visst en liten push att vilja. Men så ska man alltid ha en dålig ursäkt som att man konstant är trött för man jobbar för mycket. Men just nu jobbar jag ju inget mer än någon annan med 100%. Eller den lilla förkylning som ligger på lä och inte vill bryta ut. Eller kanske en svank som gör ont eller ett huvud som dunkar. Asså listan går att göras låååång. Men det är ju egentligen bara dåliga ursäkter. En dag ska jag hitta min motivation. En dag är det min tur. Tills dess? Så blire ingen beach 2017 för mig. #baddräkt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0